Vinoteca Mea va efectua livrarea comenzii dumneavoastra prin intermediul firmei de curierat.

Vinoteca Mea nu este responsabil pentru intarzierile datorate problemelor care ar putea aparea in procesul de livrare, odata ce comanda a fost predata catre firma de curierat. Clientul va fi informat prin e-mail sau telefonic in momentul in care comanda sa a fost predata curierului. Livrarile se fac exclusiv pe teritoriul Romaniei, in baza unui cod postal valid. In cazul in care codul postal introdus nu este valid, veti fi contactat de catre un reprezentant Vinoteca Mea pentru corectarea acestuia. 

Tariful de livrare pentru Bucuresti este 20 lei, indiferent de valoarea comenzii.

Tariful de livrare pentru celelalte localitati se calculeaza ulterior plasarii comenzii conform politicii firmei de curierat Fan Courier.

Avand in vedere natura produselor comercializate pe website, curierul este obligat sa predea coletul/coletele doar in prezenta unui act de identitate care sa confirme ca persoana delegata sa il primeasca este majora (18+). In cazul lipsei acestui document, coletul nu se poate preda, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare. Imposibilitatea sau refuzul prezentarii unui act de identitate care sa confirme varsta de peste 18 ani, comanda va fi anulata, iar coletul ca fi returnat. 

In cazul in care produsele nu sunt livrate corespunzator sau nu sunt livrate deloc, valoarea maxima a daunelor ce vor fi platite clientului va fi egala cu suma incasata de la acesta. 

Produsele pot fi returnate in termen de 15 zile calendaristice de la primirea comenzii. Pentru a returna produsele achizitionate, clientul va contacta telefonic Vinoteca Mea la numerele afisate pe site-ul nostru.

Clientul este responsabil in totalitate pentru costurile de returnare ale coletului. Este obligatoriu ca returul sa fie facut prin intermediul unei firme de curierat. Vinoteca Mea nu va ridica pachetele returnate prin posta, sau prin orice alta metoda decat cea de curierat. Avand in vedere necesitatea verificarii produselor in momentul receptiei returului, este obligatoriu ca pachetele trimise sa aiba activ serviciul de deschidere a coletului la livrare, pentru a se putea verifica starea acestora. Este responsabilitatea clientului de a asigura o impachetare conforma a produselor in coletele returnate. Pentru a fi acceptate, produsele returnate trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care acestea au fost livrate, si in ambalajul lor original. Prin natura perisabila a acestora, produsele desfacute nu pot fi acceptate, ca urmare a alterarii proprietatilor initiale in urma desigilarii. Toate coletele care contin produse in starea descrisa mai sus vor fi refuzate. 

Procesul de returnare plata poate dura pana la 20 zile lucratoare.